The 2-Minute Rule for ماگ فانتزی

Wiki Article

ماگ یکی از آیتم‌های پرطرفدار کاربردی و دکوراتیو است و طراحی جالب آن چه برای استفاده در خانه چه محیط کار و غیره، تنوع جالبی خواهد بود.

ماگ‌های حمل و نقل یا ماگ مسافرتی یا ماگ تراول (تراول ماگ)

از این ماگ برای هدیه برای کودکان میتوان استفاده کرد،ماگ فانتزی یکی از پرطرفدار ترین ماگ ها هستند. ماگ قهوه

برای استفاده در خانه ممکن است بتوانید از ماگ های بزرگتر استفاده کنید، اما برای استفاده در محل کار یا سفر ممکن است ماگ های کوچکتر را ترجیح دهید.

دربرابر سرمای فریزر و گرمای مایکروفر مقاومه و شما با خیال راحت می‌تونید از اون استفاده کنید. فقط یادتون باشه قاشق رو تو مایکروفر نگذارید چون فلزیه.طرح گ..

این نوع از ماگ‌ها مانند نوعی فلاسک کوچک قابل‌حمل در خیابان، ماشین و محل کار هستند که در لحظه، نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارند.

انواع ماگ در شکل‌ها، اندازه‌ها و مواد بسیار متنوعی هستند. شما می‌توانید ماگ‌های مسافرتی بزرگ فلزی با درب و استانداردهای لازم برای نگهداری قهوه را تهیه کنید که تقریبا در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌کنید.

انواع ماگ سرامیکی شامل : ماگ سرامیکی ، ماگ فانتزی ، ماگ پیرکس ،ماگ دمنوش خوری و ماگ قهوه خوری می باشد.

همانطور که پیش تر نیز گفتم، انواع ماگ طرح و جنس های بسیار متفاوتی دارد که یکی از معروفترین و متداولترین ها ماگ سرامیکی است. امروزه از طرح های شیک و ساده گرفته تا کارهای فانتزی و عروسکی همگی با این جنس ساخته میشوند و میتوان گفت تنها تفاوتی که در جنس مشاهده میکنید ، میزان خالص بودن مواد اولیه و دمای پخت سرامیک در کوره است که این موضوع کیفیت محصول را مورد سنجش قرار میدهد.

تراول ماگ به ‌دلیل حفظ دمای نوشیدنی داخل خود و همچنین جلوگیری از ریختن محتویاتش، دارای درپوش و قفل است.

پس قبل از خرید تراول ماگ فانتزی و دخترانه از دیجی کالا یا ترب، عجله نکنید و ??????? ????? قیمت سایت پینکالا رو هم چک کنید.

یه چراغ خواب دوست داشتنی برای خودت و کودکت!

شما می‌تونین هر طرحی که مدنظرتون هست رو به صورت ماگ حرارتی دربیاین، فرقی هم نداره که چی باشه، از عکس خانوادگیتون گرفته تا لوگوی شرکت میتونه روی ماگ حرارتی چاپ بشه.

مدل سرهمی زنانه جدید؛ بهترین مدل ها برای یک استایل شیک زنانه

Report this wiki page